Eu l-am jucat initial pe normal, dupa care am dat pe easy, dupa ceva lupta cu boss acolo in copaci, unde trebuie sa-i omori intai pe aia din copaci, dupa fiecare restart.
Animation cancel este foarte important in combat, pentru ca tu dai sa lovesti, ai animatiile alea lungi si intre timp se misca si inamicu si te loveste, iar tu nu poti sa dai dodge sau sa te feresti de proiectile in caz ca faci altceva in secunda aia, asa ca de cele mai multe ori nu raspunde la comenzi si esti lovit.
Cred ca am facut lupta aia de cel putin 15 ori, pana sa dau pe easy, dar nu a fost singurul moment in care am simtit lipsa unui animation cancel - cam in orice lupta.

Iar cu harta, desigur, sunt jocuri unde retii harta cu usurinta (in cazul meu, as putea da ca exemplu GTA 3 la vremea lui), dar nu e cazul aici, unde toate arata la fel - plante, copaci, iarba. Nu odata m-am oprit sa ma intreb - am fost pe acolo? De acolo am venit? Ia sa ma uit pe harta - aha, acolo trebuie sa merg, ca in 5s dupa ce ma invart putin sa zic - ia sa deschid harta ca sa vad pe unde exact.

Asa ca da, la jocul asta, acum, eu simt nevoie de optiunea de marker activ ca sa ma pot orienta/ghida. La fel cum simt nevoia de animation cancel in orice joc care presupune elemente de combat, mai ales in ceva cu animatii atat de greoaie/lungi.

Oricum l-am abandonat de cateva saptamani si cel mai probabil nu-l voi mai continua. Nu simt nicio placere in el si am intampinat prea multe momente frustrante.

Pacat. Chiar speram sa fie bun.