Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
Nu e problemă, mai am un PS5 acasă, al soției. Asta e, mai luăm o pauza de la Borderlands, Warzone si altele. Banii stau ei acolo pana va fi stoc la pret normal.

---------- Post added 05-11-2021 at 13:19 ----------

UPDATE 2: Primesc azi sms de la Depanero: va informam ca fisa de service este fnalizata cu statusul REPARAT. Zic hai sa sun sa vad care-i faza. Consola deja era împachetata sa vina curierul.
-"stati sa verific, bla bla bla. Da, într-adevăr, asa este, vad aici ca pana la urma s-a putut înlocui doar controller-ul. Dumneavoastră așteptați curierul cu noul controller. Si sa nu mai trimiteți consola, anulez eu comanda pt Cargus"
Oare ce se întâmpla daca o trimiteam?
UPDATE3: Am primit azi prin curier un controller nou. Așadar s-a terminat cu bine până la urmă.
Deci daca aveți PS5 luat de la eMag si aveți probleme cu controller-ul se poate trimite doar acesta la garanție.