Era de asteptat sa fie 1440p pe PS5, stiam asta de la demo-ul aratat anul trecut, dar la ce temporal AA / internal res upscalling si alte tehnici are, jur ca nu vad de ce as irosi TFLOPS pe 4K nativ.

Sa nu uitam ca aici e vorba de nanite prin care ai practic nr nelimitat de poligoane, nu mai exista notiunea de LOD, iar draw distance chiar pare infinit. Sky is the limit pentru artisti, as zice. Nu mai ai poly budget cum era pana acum.

Apoi avem lumen care este "basically" RTGI fara sa necesite puterea de calcul enorma pentru HW RT pur. Apoi ai si RT reflections, RT shadows, day-night cycle.

Toate astea merg seamless, nu vezi asset-uri sau texturi care apar si dispar in functie de distanta, totul la rang de miliarde de triunghiuri, all at once.
Da, ca facial animations se mai poate lucra, dar aici tine de talentul animatorilor si de echipa, timp investit, lucruri pe care le ai in vedere la un actual game.
Noi vorbim de un tech demo aparut de nicaieri, prin care vor sa arate ce poate UE5, multiplicat la o scara uriasa. Fara penalitati.

Nu uitati ca ruleaza pe 10.28 TFLOPS, 2000/2500 lei.
Sigur, pe un RTX3080 scalezi altfel si poate atingi 4K60 cu ceva DLSS, dar cat costa un sistem cu 3080?

Repet, intrati putin in Miles Morales Fidelity Mode, apoi in Matrix Awakens.
Unreal Engine 5 e viitorul ala next-gen pe care il asteptam.