Vorbesc inca de Hollow Knight, nu Silksong. 45 de ore si sunt abia la 92% completion din 112% (are niste DLC-uri). La intrebarea: este jocul greu? mi-am raspuns singur: este destul de grelut dar exista si aici builduri/upgradeuri care sa te ajute pana intr-un anumit punct (inclusiv sa termini jocul cu unul dintre multiplele endinguri pe care le are). Sunt cativa bossi grei (nu mi-e rusine sa ii compar cu cei din Sekiro) - mi-a luat cam 3 ore sa bat
iar din ce am mai vazut pe yt sunt bossi chiar mai dificili. Sunt tot felul de arene si provocari care fac jocul chiar mai greu decat e deja, asa ca gradul de dificultate este foarte variabil (cu limita de sus extrem de inalta).

Am avut momente in care ma enervam ca dura multicel sa reiau lupta cu un boss - nu mi se pare ok sa ma pui sa joc 2 min aiurea doar ca sa reajung la bossfight. Punctele de fast travel sunt rare - nici daca le-ar dubla nu mi s-ar parea suficiente. In afara de aceste neajunsuri, jocul este DEOSEBIT. Atat universul creat, cat si povestea (chiar daca nu este mereu foarte plauzibila) imprastiata pe toata mapa (nu exista un fir narativ propriu zis) m-au impresionat. O alta chestie frumoase este ca ti se introduc treptat mai multe mecanici si trebuie sa treci prin anumite parti cu ceea ce ai la indemana (uneori acest lucru traducandu-se prin momente de platforming), care devin foarte usoare dupa ce deblochezi niste abilitati. Exista niste elemente de platforming foarte intense (mai tarziu, unele optionale), iar combatul nu este complex la baza, dar sunt niste chestii numite charmuri care confera abilitati, au sinergii si schimba radical stilul de joc. La cat de ieftin e HollowKnight, e un mare pacat sa nu fie incercat si de altii...

Asadar, Silksong (in care joci drept unul dintre bossi din jocul de baza cu toate abilitatile lui) este poate chiar cel mai asteptat joc pentru mine si sunt foarte entuziasmat pentru el. Aveti mai jos un clip cu un bossfight realizat de fani, cu combatul pe care cel mai probabil il vom regasi si in joc