Quote Originally Posted by raducucosmin View Post
1.O sa faci destule blood echoes cat sa cumperi si o sa gasesti si in lume si de la majoritatea adversarilor astfel incat pana ajungi in partea a doua a jocului ai sanse sa ai nr max de vials.
Ok, dar dupa ce incerc sa bat bossul de 4-5 ori tot raman fara si trebuie sa ma duc pe undeva ca sa refac stocul... Fie ca le farmez (varianta cea mai naspa), fie ca le cumpar. Ca de regula, dupa ce mori nu mai ai blood echoes din alea pe tine si tot trebuie sa te duci sa farmezi niste inamici sa le refaci sau sa folosesti un item... Oricum o dai tot nu e bine. Nu stiu faza cu depozitatul cum merge. Aveam 20 de flaskuri (maxim), am ridicat mai multe de la inamici morti si nu mi le-a redirectionat catre depozit sau cum ii zice. Poate totusi se poate sa cumperi multe, sa le depozitezi si dupa doar sa le ridici. Vorbim aici despre rezolvari la o problema creata de cei de la FS.

Quote Originally Posted by raducucosmin View Post
Versus jocurile precedente lui BB deja in jocul asta run-urile pot fi facute prin nivel fara sa iei damage de la mobsii de pe drum si sunt relativ rapide (30 de sec).
Din 3 bossi intalniti pana acum de mine doar unul a fost de 30s. Restul semnificativ mai lung (cu tot cu scurtaturile deblocate).

Quote Originally Posted by raducucosmin View Post
Nu sunt de acord cu charge attackul, bucata de viata pe care o poti recupera e acceasi (in afara situatiilor in care folosesti rune ptr recuperare mai mare sau recuperare din visceral). Ba chiar e indicat sa folosesti R1 attacks ptr recuperare fiindca sunt mai rapide si risti mai putin.
Eu vorbesc despre faptul ca iau putina distanta de inamic, incarc charge atacul in timp ce vine spre mine si chiar daca ma loveste in acest timp, daca am apucat sa primesc hyperarmor, atacul meu trece imediat dupa atacul lui si primesc viata inapoi + cade la podea (foloseam in principal un topor). Iar apoi bonus poate reusesc chiar sa ii mai dau o bucata buna cu restul mic de stamina ramasa ca din ce am observat (si mi se pare o idee foarte buna) poti face orice atac atata timp cat nu ai bara de stamina goala.

Eu cred ca jocurile fromsoftware ar putea beneficia si de o poveste mai bogata. Sa ai un protagonist te face sa te atasezi mult mai tare de joc. Da, pot pastra toate elementele cu povestea de tip puzzle, dar sa aduca ceva o idee mai concret. Nu ma astept la un Uncharted (care mi se pare ca e mai degraba film ), dar mi-ar placea de la ei sa ofere totusi o poveste lacunara, dar care sa-mi starneasca curiozitatea suficient de mult incat sa caut eu sa o completez cu ce gasesc prin universul creat de ei. Asa cum este acum, neoferindu-mi aproape nimic concret de care sa ma leg, imi bag picioarele si doar omor monstri. Cum s-a intamplat si in Sekiro. Acolo lucrurile au fost o idee mai bune si pe partea de poveste. Sekiro, dupa mine, daca ar fi avut o poveste mai buna si mai ampla, ar fi putut deveni jocul meu preferat.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Poate daca o sa-mi revina cheful, voi cauta pe YT glitchurile/dungeonul de care vorbiti, nu ca sa maxez toate atributele, ci sa mai diminuez din minusurile jocului. Cred ca tot ce scriu despre jocurile FS e mai mult pentru ca imi e ciuda. Imi e ciuda ca fac multe lucruri foarte bine, as vrea sa le joc, dar mereu ma trage ceva inapoi

---------- Post added 04-03-2022 at 10:44 ----------

Quote Originally Posted by lucicleric View Post
Ca idee, combourile sunt fix degeaba daca nu folosesti beast pellet inainte sa incepi lupta. O sa vezi o diferenta imensa.
Fun fact daca te uiti la procentajul trofeelor ai sa vezi ca primul boss a fost omorat doar de aproape jumatate din toti oamenii care au instalat jocul asta vreodataSi trebuia sa fie GOTY daca in acelasi an nu era Witcher 3.
Acestei companii nu prea ii pasa de chestii easymode etc, pt ca altfel ar fi ajuns doar un alt joc de duzina.
Problema cu potiunile o sa o rezolvi curand, asa e doar la inceput
Luci, eu chiar nu vorbesc de dificultatea jocului. Imi plac jocurile grele. Ma repet. Desi am murit de multe ori la bossii din Sekiro, nu m-am enervat niciodata cum ma enervez in BloodBorne. In loc sa ma bucur de boss, sa-i invat miscarile si cum pot sa le contracarez, sunt mereu crispat ca daca mor o iau iar de la capat cu potiunile si traseul pana la el.