Chiar daca am facut scena (care nu a fost o scena, a fost mai mult o discutie in contradictoriu amiabila), sefa de acolo mi-a spus ca cel mai probabil nu o sa se solutioneze asa cum doresc eu si ca daca vreau pot pregati plangerile . De aceea am si lasat in primul comentariu de inteles ca poate totusi mi s-a facut ,,o favoare,, desi nu sunt sigur. Cine stie, poate si-au schimbat cei de la Sony procedura intre timp, n-am idee.

Cat despre contactul meu care lucreaza in domeniul juridic, nici nu a pretins ca 100% e asa cum zice el - nu stie ce portite pot sa aiba comerciantii. A spus doar ca nu crede totusi sa existe asa ceva citind legislatia, care e destul de simpla si la obiect. Dar nu se ocupa de regula de asemenea chestii si ca totusi putem face o plangere si o notificare (si doar in cazuri extreme sa se ajunga la instanta). Nu prea avem cum sa aflam ce zice un judecator decat daca se ajunge efectiv la un proces.