De preferat pe factura, nu pe bon, la mine pe bon arata un pic diferit.. (cu toate ca si-acolo erau mai multe produse nu doar unul).
Eventual sa ceri factura. Cred ca si in caz de ANPC ar ajuta. La mine (probabil) isi luau amenda daca nu acceptau retur.
4 produse pe factura (nu doar unul, bundle) iar datele de pe factura nu erau identice cu cele de pe bon.

Eu nu as intreba cum se trec si sa spun ca vreau sa returnez pe loc
La mine a fost intamplare.
M-am dus direct la casa (confirmat telefonic in prealabil ca vin sa o iau) iar cand mi s-a scanat consola cineva a intrebat respectiva persoana "pai asa?" la care ea a raspuns "e OK si-asa". Apoi s-au scanat si jocurile. Raspunsul inapoi a fost "pai asa va faceti cota". De aici si banuiala mea ca a fost "o eroare".

Poti intreba cum se trec pe factura in eventualitatea in care ai nevoie sa vii la garantie cu ea, ce faci cu jocurile, etc. si vezi ce spune angajatul. Nu ii spune poezie, lasa-l pe el.
Sau sigur, cum doresti, poti intreba direct dar rolul lor este sa vanda bundle nu sa iti spuna ca poti returna pe loc. Posibil sa-ti iei viteza.