Am terminat si eu jocul acum, 1447 screenshots se descarca pe stick as we speak .

N-as avea de unde sa incep si unde sa termin fara sa las aici un wall of text asa ca ma rezum la a spune ca sunt impresionat din toate punctele de vedere, cu mici exceptii.
Am simtit ca joc un demo tehnologic sau un benchmark de la inceput pana la sfarsit.
Combat-ul in schimb este generic, mediocru... animatia aia pe care o face Aloy cand este lovita si cade precum simularile lui Neymar este sub orice critica, n-are cum sa iti ia 5 secunde pana esti back on your feet.

Mi-a placut foarte mult ca oriunde m-am dus, cu oricine am interactionat, acel caracter parea real, parea viu, avea ceva de spus si ma facea sa epuizez acele linii de dialog. Am fost de asemenea placut surprins de felul in care au adus impreuna mai multi protagonisti pentru a lupta la final, mi-am amintit putin de misiunile acelea raid style din Mass Effect. Pacat ca nu au pus putin mai mult emphasis pe povestea fiecarui caracter in parte, dar a fost frumos si asa.

Un singur lucru negativ as avea de punctat si anume nemernicia cu care au facut trofeul 'Defeated the Enduring'.
Mi-a placut asa de mult jocul incat eram determinat sa continui pentru Platina, pentru ca apoi sa citesc ca acel trofeu este posibil doar daca ai full skill tree la Melee. Cum eu am investit preponderent in Hunter skill tree, nici vorba sa mai stau acum inca 25 de ore sa fac skill points de la zero pentru Melee.

Pacat, de fiecare data cand vad o bijuterie din asta de joc ma gandesc la acel gandac de birou frustrat de ale vietii care pune cate un cui din asta in calcaiul lui Ahile ca sa strice toata senzatia aia de bucurie maxima...
Exact ca la trofeul cu arma 'Bolt of Gransax' din Elden Ring. N-ai citit, ia mai fa un playthrough!