pentru sesizari exista un formular online unde scrii ce si cum vrei. nu exista on format standard. iti descrii pur si simplu situatia.

in cazul meu, eu nu am facut sesizare legat de pachetele retailerilor pt ca nu cred ca se poate face ceva. Cat despre modul de facturare, aici fiindca nu am cumparat nu puteam sa prezint dovada. Cine a cumparat si nu a primit factura detaliata, daca vrea cred ca poate face sesizare.

Eu am reclamat practica retailerilor de pe Emag. am gasit vreo 15 la care am trecut datele lor fiscale de pe emag, care in momentul in care aparea bundle de PS5 vandut de emag, cumparau stoc, stocul se termina bineinteles repede, si ulterior il puneau ei in vanzare la suprapret. Am facut inclusiv screenshoturi cu pachetul de la Emag, cu lista de produse care arata ca pachetul initial e disp doar la Emag direct, si ca ulterior dupa ce stocul la Emag se termina, aparea in mai putin de 24h la acei retaileri la suprapret.

Dar sa nu va faceti iluzii, unde a ajuns reclamatia se lucreaza doar la interventii de sus. Pentru restu e la fel de utila ca aruncarea ei la tomberon