Quote Originally Posted by cosmin1088 View Post
Nu as fi comentat nimic atat timp cat pretul ar fi reflectat efortul si munca depusa.
Dar ei cer 70$ pe un port pe noul engine, si mai il si numesc remake.
Faptul ca pana si cutscene-urile sunt 1:1 cu tot cu mocap pus pe noul engine, arata cat de putin s-a muncit.
Remake inseamna sa reinventezi, sa repovestesti, sa vii cu o alta viziune asupra level design-ului, mici schimbari in story etc. nu sa copiezi 1:1 intr-un engine nou. Ca exemplu dau remake-urile Resident Evil, sau ca film Total Recall-ul nou.
Imi cer scuze pentru comparatia cu Black Mesa. Acolo Crowbar Collective au extins level-urile si au refacut capitolul Xen de la 0.

Improvements-urile pe care le mentionezi (iluminare, detalii, 60fps, relatime cutscenes etc) sunt deja existente in engine, in tool-urile existente, la fel ruleaza si TLOUII pe PS5.

Dar nu suntem noi target-ul. Serialul bate la usa, merch-ul si reclamele vor fi peste tot. Average consumer-ul vede jocul, vede cotorul "PS5" = instant buy. Nu sta nimeni sa despice firul in patru ca noi.
Prețul unui produs nu trebuie sa reflecte munca depusă, ci capacitatea ofertei. Asta cu munca e o mentalitate rămasă de pe vremea răposatului. Prețul unui joc are un singur scop: maximizarea produsului dintre profitul per bucata și numărul de bucăți vândute.