Inca dau de bug-uri si acum.
Inamicii mor de multe ori in picioare, inghetati.
Am iconite pe harta care nu se fac verzi dupa ce am completat zona, nici nu sunt marked as "complete".
Am avut de 2 ori lip sync decalat cu 2-3 secunde. A trebuit sa restartez consola.
Animatia enervanta in care se ridica de pe scaun si inainteaza spre bonfire (cand schimbi time of day)
Am mai intalnit si altele dar nu game breaking.

Insa cel care ma deranjeaza cel mai tare e lighting-ul in cutscene-uri.
Sunt scene in care e apus, sau aproape intuneric, nu cade soarele absolut deloc pe personaje, totul e neutru. Apoi cand intri in dialog/initiezi cutscene-ul, brusc sunt loviti de soare, de parca se schimba time of day. Cand iesi din cutscene, sunt iarasi in intuneric.
Orice cutscene, indiferent de ora/vreme, are lighting super enhanced vs gameplay.

Stiu ca la inceput discutau ca pe PS5 Aloy va avea cinematic ligthing rig sau hero lighting. O fi, dar nu ce credeam.
Ideal era ca lighting-ul sa arate in gameplay ca in cutscene-uri, sau macar sa arate la fel in ambele ipostaze. E super enervant sa vad schimbarile drastice de lighting de fiecare data. Le-am vazut inclusiv in spatii inchise, ceea ce e aberant, parca activasera un filtru.
Oricum, sunt buguri neinsemnate pentru un joc open world extrem de bun. Abia am facut 40% din el.