Nimic... absolut nimic.

Eu am luat si garantie extinsa 2 ani la ea deci ar fi pana in Nov 2024. Astia de la Depanero spun ca in maxim 5 zile primesc diagnosticul si solutionarea.
Sincer, sper sa nu o poata repara si sa-mi dea o consola noua, dar in cazul in care e un defect minor sau un scurt pe undeva si o repara iti dai seama ce incredere o sa am in ea de acum incolo.

Atentie, eu o sterg periodic de praf, n-am folosit rest mode deloc, n-am folosit nimic de teama, am spus sa fiu on the safe side, o inchid mereu corespunzator, etc...
Aaa si ce e mai important, doamna s-a alimentat si dintr-un UPS cu super protectie ca na, am zis sa manance mancare eco-bio sa nu o supunem la nici un stres suplimentar.

Astept... am un super disconfort ca am acolo contul de PSN & all dar na, din moment ce nu mai porneste deloc n-am ce sa-i fac, duca-se invartita...