Single post: Rata defectiunilor - PS5

  1. #496 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Am promis ca revin dupa ce am o rezolutie finala de la emag/depanero in legatura cu PS5-ul defect.

    Oh well, in cazul meu service-ul a fost extrem de smooth si scot palaria in fata Depanero/eMag, intrucat consola a fost inlocuita cu o consola nou nouta.
    Am impresia ca am primit o revizie mai noua decat ce aveam eu day one, mi-au trimis CFI-1116A.

    Mentionez ca tot procesul a durat o saptamana, am postat eu cu intarziere pentru ca am fost in vacanta si n-am pus mana pe consola pana aseara.
    Va sfatuiesc din suflet sa va cumparati garantie extinsa la console/produse, sunt convins ca fara garantia extinsa aceasta consola noua de replacement 'nu ar fi fost in stoc' si primeam banii inapoi (~2600-ish RON).

    Consola a venit impachetata in cutie originala de PS5, dar desfacuta si resigilata. Doar unitatea este noua, mi-au pus in cutie accesoriile mele (cabluri, controller etc).

    Funny thing: Cand am trimis-o la ei nu am folosit cutia originala ci am pus-o intr-o cutie de cizme ale sotiei, iar pentru extra protectie am invelit-o intr-un set de presuri de baie din acelea moi, alea mi-au venit la mana primele. Ei bine, Depanero mi-au trimis si presurile de baie inapoi
    Au omis totusi sa imi trimita stand-ul pe care sta consola, dar i-am contactat si sunt convins ca se rezolva si asta.

    Lectia: Garantie extinsa, it's a must. Chiar daca nu aveti deja, puteti cumpara separat chiar si acum, cel putin la emag.
    Attached Images Attached Images af854938-1cb9-43b6-883b-0917a328eb92.jpeg