Culmea ca simt in jocurile lor, mai mult ca la orice alt joc de actiune, faptul ca trebuie sa dai block sau hit fix la momentul respectiv, efectiv simt de parca este un joc plin de QTE-uri mai mult decat un joc de actiune.
Atat doar ca nu-ti apar si butoanele pe ecran pe care sa le apesi in fractiunea aia de secunda.

Si da, asta cu butoanele nu e doar la mine. Am tot citit pareri pe internet. Singurii care spun ca nu este nicio problema sunt fanii aia infocati care au ca solutie la orice - "git gud" si nu pot accepta pareri negative despre jocurile lor.

Eu am tot zis-o. Un joc facut de altcineva, dar cu sistemul de combat din jocurile FS, dar cu boss fights mai usoare sau mai smart, nu doar bazate pe block and hit, ar fi o bijuterie de joc.

Revenind putin - eu nu urasc jocul, doar producatorii care-si bat joc de jucatori si care, daca le-ar fi cumparate jocurile doar de fanii lor si doar de aia care chiar le termina jocurile, cred ca ar vinde poate 100k de exemplare per joc si ar da faliment.
Dar tocmai asta e, ca ei se asteapta sa fie cumparate jocurile si de catre oamenii care vor sa incerce si stiu ca le vor abandona. Dar sigur de acolo vine grosul.
Din ce vad, doar 10.5% din jucatorii de PS au terminat efectiv jocul (dar poate nu ma uit eu bine).
Iar pe Steam - 18%.