Dupa ce am terminat primul DS, l-am luat si pe acesta la tranta. Am colectat 3 suflete ,,mari,, pana in acest moment. Combatul este mult mai fluid, ceea ce face jocul mai usor. S-a renuntat la sistemul de tip kindle pt cresterea nr de flaskuri si s-a trecut la cel de tip colectat estus shards (care iar ma incanta. Mai putine lucruri de manageriat). Nu imi place penaltyul de viata cand mori, nou introdus (poti sa iti refaci bara de viata cu un item destul de limitat daca nu joci pvp, dar suficient as spune). Multe iteme sunt cam la fel si mi-a fost usor sa ma acomodez cu micile noi diferente dupa ce l-am jucat pe primul. In mare parte mi se pare ca este ,,mai mult DS,, , cu unele chestii in + sau in -. Multi inamici au fost reciclati din jocul precedent, ceea ce nu imi place. Checkpointsurile sunt destul de decente avand in vedere ca bossi sunt usurei (mai ales daca invoci NPCuri), cu cateva exceptii. Am stat la un boss vreo ora sa il dau jos, din care doar 5-7 min m-am batut cu el, restul a fost backtracking si lupta cu inamici pe care nu ii puteam ocoli. F frustrant, dar m-am descurcat in final. Bossi sunt dezamagirea mea cea mai mare. Unii sunt interesanti din punct de vedere vizual, dar movesetul e penibil la majoritatea. Nu ca la ds1 ar fi excelat, dar speram sa vad o imbunatatire. Idee de bossfight: hai sa reciclam scheletii din primul joc si sa ii spamam intr-o arena...fara niciun boss propriu-zis. Din ce spoilere mi-am luat, am vazut ca cei din ds3 sunt misto. Astept sa ajung acolo. Un singur boss mi s-a parut f inedit pana acum: cel cu carul de lupta. Interesant concept.

A, si inca o chestie. Cred ca am trecut de jumatatea jocului si nu am nici o idee care e povestea lui si de ce merg pe unde merg macar in primul stiam pe cine caut si de ce, acum 0. O sa caut niste explicatii dupa ce il termin.

Per total imi place, poate chiar mai mult decat primul, dar sunt putin ,,obosit,, de formula si voiam sa vad mai multe schimbari.