Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Pai garantia cred ca a iesit oricum din discutie in momentul in care ai desfacut controller-ul si ai dat cu WD40 pe placa de baza.
Oricum, din ce zicea lumea, puteai rezolva doar controller-ul, chiar daca oficial nu se poate.

La controller garantia, nu vad ce treaba ar avea sa se lege si de consola. Am desfacut ca m-au refuzat cu trimiterea individuala, si ei(emag) si depanero, oricum am altul de rezerva, dar ma iritau butoanele. Am crezut ca sunt mai deschisi la minte, pacat ca iei legatura de la bun inceput doar cu persoane din callcenter care iti citesc de pe foaie ce trebuie sa zica fara sa incerce sa gandeasca logic putin. M-am gandit, la fel, ca poate conteaza ca sunt client din 2013 sau ca am genius de la lansare si sunt si eu mai cu mot, dar vad ca nu(bine, stiam dar inca speram).
Mai bine luam consola de la Altex, dar deh, am zis sa fiu fidel emag...