Dacă tot vine vorba de extragaranții am și eu o întrebare, poate mai e cineva în situația mea.

Am un PS5 achiziționat de la eMag chiar din prima tură de precomandă (Sep. 2020). De la bun început mi-a făcut un sunet ciudat (coil whine) apoi după câteva luni și un "green screen flashing" în timpul unor jocuri care aparent e ceva soft/hardware issue. Am tot așteptat să se întâmple ceva și știam că o să trebuiască să îmi extind și garanția.

Nu am mai avut probleme mai grave decât cele menționate mai sus, dar în același timp am uitat complet de data limită până la care se poate extinde garanția așa că am ratat-o.

Întrebările mele:
1. Știți dacă prin ceva minune la un showroom de exemplu aș putea extinde garanția?
2. In cazul în care nu pot extinde garanția ce îmi recomandați? Duc acuma înapoi consola pe baza coil whine-ului și problema cu "flashing screen"?

Țin să mai menționez că acel coil whine se aude și când dau scroll printr-o aplicație gen Disney+, iar acel green screen flashing se întâmplă și când de exemplu pornesc consola și îl pot opri doar cu hard reset (am încercat alt cablu HDMI, TV și să modific setări, fără soluție).

Ați avut astfel de experiențe? Cum ați rezolvat? Sunt un caz pierdut?

Mulțumesc!