Tipul din magazin mi-a zis asa: "am mai avut 2 cazuri similare, aduci tot pachetul si o sa primesti consola noua cu accesoriile aferente. Ca asa e politica Sony. Inlocuire integrala"

Individul in cauza trebuie sa fi fost managerul magazinului, fiindca intrebasem initial un baiat, iar baiatul a mers la tip in birou si l-a luat cu japca - deci, zic eu, ca vorbeste in cunostiinta de cauza, nu sa ma duca cu zaharelul.

Intrebat de ce trebuie duse toate catrafusele cand e evident problema de accesoriu, raspunsul: "politica Sony".

Aparent, Sony are politica respectiva doar cu Altex/MG, restul vendorilor sunt bine mersi

Si asta ma aduce inapoi la speta ca daca nu au consola BNIB sa imi ofere, ce pot oferi ei e pretul de achizitie - 2500 - cu care eu nu mai pot cumpara alta noua. Deci nu ei pierd $$, ci clientul, nefiind capabili sa ofere un controller nou pentru cel defect, dar nici nu il pot repara. Si baga "oferta" asta. Un fel de take it or leave it.

Asta e tara in care traim