Lol dude, you missed my point. Nu aveam nevoie de o lecție de istorie. Ce am scris eu e strict legat de contextul jocului.Lol
E evul mediu man! Nu e un joc menit sa aiba happy-end si asta il face foarte bun.
Dincolo de aspectul fictional (modul cum a murit baiatul e cam prea de fantasy), mortalitatea in Europa medievala era de peste 45% in randul minorilor care nu apucau varsta de 15 ani. Si de erai din clasa de mijloc, gen baiat de fierar sau de negustor, copilaria era foarte brutala pe timp de iarna, foamete si epidemii. Te raneai grav, mureai de la o simpla infectie si nu existau vaccinuri sau antibiotice, iar tratamentul pentru ciuma sau holera presupunea ierburi, lipitori si rugaciuni, iar pedepsele presupuneau bataie de la parinti, nu confiscatul tabletei.
Adopta tiparul din AC tocmai ca sa-ti aduca aminte ca nimeni nu e nemuritor. Nu e un joc de tip Mario, Tomb Raider, Hitman sau God of War unde personajul sa fie etern remasterizat.
În primul joc am aflat că Hugo are puteri supranaturale prin acea substanță din sângele lui și că au mai fost alții ca el. Fast forward to part 2, unde ar trebui să aflăm mai multe despre asta și ordinea cărui semn vedem peste tot. Amicia o sfidează pe maica-sa să meargă după visele fratelui. Capitolele alea pline de suferiță fizică și sufletească se conclud doar prin a afla că de fapt nu e nimic la capătul tunelului și că copilul are nevoie de familie și liniște. Moartea lui nu mi se pare că a adus nici o valoare adăugată decât să îi uimească pe cei ca tine că "nimeni nu e safe... că evul mediu".
Hugo a arătat umanitate (uneori chiar mai multă ca soră-sa) și avea încredere în abilitățile lui Amicia de supraviețuire. Faptul că cei care au făcut jocul au făcut o întorsătură de 180 de grade în termeni ăștia în ultimele 20 de minute e chestia care m-a făcut să scriu ce am scris mai sus.
Totodată, nu aflăm mai multe despre ordin, despre cum funcționează boala, despre de ce revine o dată la câteva secole și Hugo dă dovadă că nu a învățat nimic de la umanitatea personajelor din jur "and just turns to the dark side".
Iar AC era doar un exemplu de franciză cu sequel fără număr, nu am comparat nimic în termeni de poveste sau personaje.