În Forbidden West pe mine altceva m-a scos din sărite. Traversal-ul, partea de cățărare în general. Nu-mi vine să cred că am dat o gramadă de bani pe un joc în care personajul (mai ales atunci când sare) se agață de obiecte numai când are chef. Incredibil de frustrant să cazi de 7-8 ori de la mare înălțime și s-o iei de la capăt de fiecare dată, aproape când ajunsesei la final de traseu.

După jocuri de genul ăsta, pur și simplu nu ai cum să nu-ți scoți pălăria în fața AC și a traversalului dus la rang de artă în seria respectivă.

În Ragnarok puzzle-urile din main quest mi s-au părut destul de reușite, cu excepția unuia, cel cu sigilurile violet cu care trebuie să arzi o porțiune de vegetație ca să poți trece mai departe. În schimb, nivelul de dificultate al puzzle-urilor în questurile secundare e mult mai mare. Eu nu folosesc niciodată YT ca să duc un joc la capăt, așa că din vreo 10 questuri secundare, am rezolvat abia jumătate din ele.