Cum s-a zis mai sus, s-ar putea sa nu mai existe PS5 Pro. Daca va fi asa, probabil PS5 va avea un lifespan mai scurt, si o sa avem PS6 mai repede.
PS4 PRO/XONEX au avut sens pentru ca aparusera TV-urile 4K si nu exista nici o consola care sa profite de ele. Insa au fost un sut in fund pentru devs, care trebuiau sa optimizeze pentru 4-5 console (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X, PS4, PS4 Pro).

Desi Sony se lauda ca a rezolvat distributia, tot sunt probleme, asa ca un PS5 Pro ar fragmenta si mai mult productia si distributia consolelor.
Miscarea cu noul PS5 cu disc drive separat o sa ajute mult, vor avea o singura consola pe linia de productie, smart move.

Apoi, ne uitam la situatia jocurilor PS4 pe PS5, Da, PS5 este backwards compatible, dar abia avem o mana de jocuri cu PS5 upgrade.
Si nu sunt absurd, as vrea doar FPS unlock, nimic altceva. Consolele au aceeasi arhitectura x86, un fps unlock trebuia gandit system level, nu lasat la latitudinea developerilor. Xbox a reusit intr-o masura nu tocmai ideala, dar se poate. Asa ca pana la PS5 Pro / PS6, mai bine ar rezolva aspectul asta.

PS+ vine in februarie cu Mafia Definitive. Eu nu l-am jucat si chiar ma interesa. Dar de ce am dat banii pe PS5, cand tot 1440p@30fps il joc?
Aceeasi situatie s-ar repeta si in cazul lui PS5 Pro / PS6 daca nu se face ceva.


Dar, cantarind si posibilitatea unui PS5 Pro, da, ar fi dragut un Zen4, si performanta RT mai buna, desi ar fi prea mare schimbarea (mai degraba PS6 va avea Zen4 si 3D cache.)
Dar daca iar asteptam ca milogii dupa patch-uri, e wasted potential.
Iar 7900XT/XTX nu exceleaza deloc la RT, si acolo vorbim de placi super scumpe. Deci nu am asteptari mari in directia asta, cu tehnologia actuala, in limita de pret (probabil $899 pentru un PS5 Pro).