Faceti-va un bine si dezactivati Aim-Assist, in momentul in care aceasta optiunea este activata, sensibilitatea aim-ului creste considerabil si se misca haotic. In mod normal ar trebui sa fie o diminuare a sensibilitatii, aici este total invers si fara sens. In ambele teste miscam maximum analog-stick-ul in stanga-dreapta-stanga. Am facut un clip:




Ador acest joc, imi place foarte tare. Il joc si colectez toate blueprint-urile, incerc sa descopar tot. Mi se pare o combinatie intre Bioshock, Wolfenstein si Metro, care totusi are un aer distinctiv.

Insa

Nu am intalnit vreun joc care sa aiba chestiuni atat de imbecile in interfata. De exemplu chestiunea prezentata mai sus, cu aim-assist-ul activat, parca sensibilitatea este 20/20 cand vrei sa tintesti un inamic, la cea mai mica miscare o ia razna aim-ul, totul devine perfect cand dezactivezi aceasta functie care, in mod normal, ar trebui sa ajute si sa functioneze total invers.

Setarea sensibilitatii are acelasi grad de prostie, avem trei optiuni. Puteam trai linistiti cu sensibilitatea X/Y pe care o puteam selecta dupa preferinte. Ei au adaugat si o sensibilitate generala care functioneaza ca un multiplicator, insa nu ofera optiunea de sensibilitate pentru ADS. Why?

Schimbatul armelor este grotesc si te obliga sa iei degetele de pe analog-stick, nu mi-am customizat niciodata atat de intens Xbox ES2-ul, si cu toate acestea inca nu am gasit o solutie perfecta pentru a putea schimba armele facil din butonul Y sau alta combinatie, ma obliga jocul sa iau degetul de pe LS si sa dau stanga-dreapta din D-Pad. Totul se putea rezolva foarte usor daca atunci dupa ce tot schimbai arma si treceai de ultima, ajungea din nou la cea dintai. Mai este si solutia sa stau apasat pe X pana apare weapon-wheel-ul, insa este moartea pasiunii in combat.

Dupa atatea ore de gameplay, inca nu imi dau seama de abilitatea pe care o am selectata, pictogramele sunt foarte mici, au aceeasi culoare si arata similar.

Viteza de deplasare se schimba considerabil cand nu mergi doar in fata, daca vrei sa ai un gameplay mai agresiv cu mult strafe, e cam greu. In stanga si dreapta se misca personajul cu o viteza mult mai mica. Acest lucru ar putea sa fie un plus fiindca ar fi mai apropiat de realitate, insa varianta perfecta ar fi fost o viteza uniforma la deplasare si adaugarea unui buton de spint.

Te obliga sa iei degetul de pe aim cand ataci cu electro-shock, nu ai alta optiune decat Y pentru acest atac. Un atac de distanta. Eu mi-am customizat aceasta chestiune pe o pedala de la gamepad si ma mai induce in eroare cateodata fiindca pe ecran apare in permanenta Y la acest atac.

Am mai intlanit multe chestiuni care nu tin de interfata insa nu m-au deranjat atat de tare, am avut vreo 5 situatii in care am ramas blocat intre cutii iar doua situatii in care story-line-ul nu avansa, a trebuit sa dau load game de la o salvare precedenta.

Cu toate acestea, imi place la nebunie jocul!!!