Probabil e doar obisnuinta, sau poate a doua zona chiar e mai bine optimizata.

Cat de PC, chiar aseara am vorbit cu un prieten care are un PC mai mult decat decent - ceva CPU de anu trecut si un 4080 + 32GB RAM si se tot plange de joc - el fiind obisnuit sa joace cam tot in 4k fara DLSS si totul pe ultra, uneori in 90-120fps - si, citez:
n-a facut nimic patchu asta pentru mine; tocmai ce-am intrat intr-o parte din kobol unde am 40-45 fps, cu dips de 36-37 si ofcourse, the stutters daca n-aveam g-sync, mi-as fi bagat picioarele
Ca sa mentionez - el joaca in 1440p nativ (deci no DLSS pentru ca nu suporta jocul decat FSR2, care este inferior si deterioreaza image quality), totul pe Max/Epic si cu RT on.

Pe console e foarte clar ce pot face - un buton de RT On/Off cu siguranta ar rezolva din probleme.
Dar totusi, faptul ca jocul are nevoie de 18GB VRAM pentru 1440p inseamna ca foloseste texturi mult prea mari, nescalabile, deci independente de rezolutie, iar micsorarea lor se poate face doar prin update.

Oricum, sper sa rezolve problemele pana-l baga in EA Access, pentru ca doar atunci imi propun sa-l joc