Cateva precizari despre stadiul in care se afla achizitia:
- UK - apelul merge la CAT, dupa decizia de blocare a CMA. Incepe pe 28 iulie.
- Noua Zeelanda - amana din nou, pentru 17 iulie
- mai sunt si alte tari in asteptare
- US - pe clauzele actuale achizitia se incheie pe 18 iulie. FTC face proces pentru a bloca asta.

Din procesul FTC, primele 2 zile:
- Jim Ryan spune ca daca trece achizitia, nu va discuta cu ABK despre planurile viitoarelor console inainte de lansare
- intrebat despre Mojang, ce apartine deja de Microsoft, cu situatie Minecraft - redactat
- Microsoft spune ca a pierdut "the console war" inca de la prima generatie de Xbox, au fost si inca sunt pe locul 3
- Microsoft: utilizatorii folosesc Xbox Cloud Gaming mai degraba pentru a incerca jocuri, dupa care le descarca si joaca nativ
- Microsoft vrea sa fie inclusa Switch in componenta pietei consolelor, FTC nu
- email: Ryan nu crede ca achizitia e despre exclusivitati, se asteapta sa continue publicarea Call of Duty pe PlayStation
- Microsoft: cloud gaming momentan e un feature, nu o piata
- Activision a cerut un alt revenue share pentru Call of Duty pe Series S|X
- Valve nu dorea un contract semnat la propriu pentru 10 ani de Call of Duty, era suficient ca Microsoft sa-si dea cuvantul
- Microsoft uneori accepta 80/20 revenue split
- Microsoft lucra la o versiune de xCloud cu abonament separat, nu legat de Ultimate cum e acum, insa costurile erau prea mari
- Spencer: "the console wars is a social construct"
- Minecraft Dungeons era considerat pentru a fi exclusiv Xbox/PC, dar l-au lansat pe toate platformele
- Sony a intarziat PS5 dev kits pentru Mojang
- Spencer nu stie cand si pe ce platforme se va lansa TES VI
- Microsoft a vrut sa cumpere Zynga, dar au considerat ca le trebuie ceva mai mare (pana la urma i-a cumparat Take-Two)
- cand au aflat ca Sony a platit pentru Deathloop si Ghostwire Tokyo sa nu apara pe Xbox, atunci s-au ingrijorat pentru Starfield sa nu pateasca la fel, si au cumparat ZeniMax Media
- Spencer: discutiile initiale cu Sony CEO si Ryan au fost pozitive
- Google: doreau 5 ani de AAA development pentru Stadia, dar costurile sunt foarte mari