Sekiro? Din cate stiu (si am cautat acum gameplay facut de mine sau de altii) nu are asa ceva (dar da, Sekiro mi se pare unu din cele mai bune jocuri ever, inclusiv la combat). DMC si restu nu le-am jucat, dar am vazut gameplay si arata oribil pauzele si acolo. Dar alea sunt alte genuri de jocuri - si cu siguranta nu are ce cauta pauza asta (din pctul meu de vedere, desigur) in jocuri de 1 la 1 gen Tekken.

Problema nu e ca jocurile o au - problema este - de ce continua sa o implementeze? Chiar nu esti capabil, ca dev, sa gasesti metode noi sa arati ca lovesti, fara sa faci o micro-pauza in joc la fiecare lovitura? Tocmai am dat eu vreo 5 idei, fara sa ma gandesc prea mult.
Ok, nu joci cu gamepad si cu sunet, deci iese vibratia si audio feedback din discutie, dar tot joci cu ochii, deci tot poti arata in alte feluri ca lovesti, fara sa intrerupi jocul.