Yup. Conceptul in sine (Kill the Justice League) e atat de bun...dar si-au batut joc de el (ca sa nu zic mai urat) cu deciziile proaste: always online, full price la lansare, microtranzactii, game as a service, gameplay interschimbabil etc (fara sa mentionez cum au tratat source material-ul in sine (pe mine m-a deranjat cel mai tare faptul ca writerii au ignorat complet lore-ul la Green Lantern si s-au gandit ca il pot schimba cum vor ei (long story short: un inel de GL e ca si ciocanul lui Thor (daca nu meriti, nu il poti folosi )).

Pacat, potentialul era acolo. Am fost foarte hyped cand l-au anuntat prima data, dar cu fiecare stirea scadea entuziasmul. Si cu cateva zile inainte de lansare a murit de tot. Is curios daca SS:KJL i-a invatat o lectie pe altii sa nu isi bata joc de licenta care au primit-o (ceva ce multe alte studio-uri si-ar fi dorit sa primeasca o sansa de genul).