Quote Originally Posted by VictusG View Post
M-au sunat si pe mine pana la urma cei de la eMAG, mi-au oferit un voucher de 100 lei si mi-au explicat problema.
Cica multe magazine s-au plans ca au fost multe plangeri de la clienti ca, consolele nu porneau si/sau aveau lovituri si chestii de gen pe ele.
Si asa CD Media a luat decizia ca inainte sa trimita consolele la magazine sa le deschida si sa le verifice pe toate.

LE: Console Nintendo Switch 2.
Tu vorbesti serios acum? Ca mi se pare ceva de domeniul SF daca asa s-a intamplat si as face reclamatie la ANPC pt minciuni si bataie de joc. Eu zic sa ceri inregistrarea apelului, ca altfel nu te crede nimeni.

Cum sa spuna ei ce au facut distribuitorii si de ce? Si cine sa faca plangeri ca au primit console care nu porneau, cand ei au facut asta inainte de lansarea consolei, deci inainte sa fie livrat ceva la clienti.
Also, se pare ca exista problema asta prin toate tarile, nu doar in cele unde se ocupa CD Media si sunt sigur ca daca era ceva de genu "ce ti-a spus de la eMag", ar fi dat Nintendo un comunicat.