Quote Originally Posted by RvsS View Post
GreyhounD - am oferit retur si refund complet dar DJ Mo nu a dorit sa faca retur in acest moment. Oferta este valabila in continuare, nu este nicio problema.

Nu vreau sa fiu carcotas pentru ca este greseala mea in legatura cu acest produs, dar intai imi spui ca nu ma crezi ca sunt pachete diferite, dupa ce se vede ca asa este nu mai spui nimic, insa intervii in relatia cu clientul din perspectiva unui observator. Chiar nu mi se pare corect cum actionezi. Te rog sa nu ma intelegi gresit, doresc sa fac cum e mai bine pentru client, dar nu esti deloc constructiv.
Pai in continuare nu cred ca ar face Microsoft pachete diferite, dar nu are rost sa continuam discutia, am si zis ca ma opresc in acel subiect pentru ca e posibil ca tu sa stii mai multe.
Apoi, eu ti-am spus cum ar fi fost normal sa se rezolve o problema, evident din perspectiva mea. Vina clar nu este a voastra, dar imaginea site-ului are de suferit din cauza acestei greseli. Acum voi faceti cum considerati, eu mi-am expus o parere neconstructiva. Nu ma intelege gresit, e de laudat ce faceti voi, dar mereu exista loc de mai bine. Sau nu se poate sa-mi exprim o parere?

L.E.: Dj Mo, cel mai bine ti-l verifica RvsS si te duci si-l ridici personal, ca sa nu mai stai o saptamana. Eu zic ca mai bine de atat nu se poate