Single post: Totul despre WoW

  1. #1 SP
    Senior Member Razvan's Avatar

    Totul despre WoW

    In cadrul unei prezentari de la Austin Game Developers Conference, Frank Pearce and J. Allen Brack, producatori World of Warcraft, ne-au spus totul despre echipa care mentine acest joc in viata. Au vorbit si despre jocul la care a lucrat echipa WOW înainte de a se concentra pe intrarea pe segmentul MMO: un science-fiction, squad-based RPG intitulat Nomad.

    Chiar dacă s-a investit mult timp în acest proiect, Blizzard a simțit că rezultatul nu va fi cel urmărit. Pentru câteva imagini concept art și mai multe informații vizitați Joystiq. Mai multe detalii legate de această prezentare sunt disponibile pe Gamasutra. Brack și Pearce au dezvăluit că WOW folosește 20,000 de sisteme, cu 1.3 petabytes spațiu de stocare, 75,000 core-uri CPU, și este nevoie de o echipă de 4600 oameni. Jocul în sine are 5.5 milioane de linii de cod, două milioane de cuvinte, 70,000 spell-uri, 40,000 NPC-uri și 7650 quest-uri. De la lansare și până acum, cei care s-au ocupat de testare au descoperit 180,000 bug-uri.

    Pearce a subliniat faptul că Blizzard "înregistrează pierderi semnificative" cu BlizzCon-urile, în ciuda celor 20,000 vândute cu 100 $ bucata, plus transmisia pe internet și TV. "Este o oprtunitate incredibilă de marketing, așa că acesta este câștigul nostru," a spus, potrivit GameSpot. Au fost oferite și câteva detalii legate de structurile de creație din spatele jocului. WOW este controlat de trei niveluri de management; Pearce - executive producer - este în frunte, urmează Brack și Tom Chilton - lead designer -, după care, în linia a treia, sunt încă opt manageri.

    Mult mai multe detalii sunt prezentate în articolul de pe Gamasutra.
    Attached Images Attached Images 54580_orig.jpg