Single post: Totul despre WoW

  1. #1 SP
    Senior Member Razvan's Avatar

    Totul despre WoW

    In cadrul unei prezentari de la Austin Game Developers Conference, Frank Pearce and J. Allen Brack, producatori World of Warcraft, ne-au spus totul despre echipa care mentine acest joc in viata. Au vorbit si despre jocul la care a lucrat echipa WOW �nainte de a se concentra pe intrarea pe segmentul MMO: un science-fiction, squad-based RPG intitulat Nomad.

    Chiar dacă s-a investit mult timp �n acest proiect, Blizzard a simțit că rezultatul nu va fi cel urmărit. Pentru c�teva imagini concept art și mai multe informații vizitați Joystiq. Mai multe detalii legate de această prezentare sunt disponibile pe Gamasutra. Brack și Pearce au dezvăluit că WOW folosește 20,000 de sisteme, cu 1.3 petabytes spațiu de stocare, 75,000 core-uri CPU, și este nevoie de o echipă de 4600 oameni. Jocul �n sine are 5.5 milioane de linii de cod, două milioane de cuvinte, 70,000 spell-uri, 40,000 NPC-uri și 7650 quest-uri. De la lansare și p�nă acum, cei care s-au ocupat de testare au descoperit 180,000 bug-uri.

    Pearce a subliniat faptul că Blizzard "�nregistrează pierderi semnificative" cu BlizzCon-urile, �n ciuda celor 20,000 v�ndute cu 100 $ bucata, plus transmisia pe internet și TV. "Este o oprtunitate incredibilă de marketing, așa că acesta este c�știgul nostru," a spus, potrivit GameSpot. Au fost oferite și c�teva detalii legate de structurile de creație din spatele jocului. WOW este controlat de trei niveluri de management; Pearce - executive producer - este �n frunte, urmează Brack și Tom Chilton - lead designer -, după care, �n linia a treia, sunt �ncă opt manageri.

    Mult mai multe detalii sunt prezentate �n articolul de pe Gamasutra.
    Attached Images Attached Images 54580_orig.jpg