Aceste unelte, daca vreti, sunt de fapt sufletul jocului, Darksiders ascunzand in spatele unui combat foarte satisfacator, daca nu, cam simplist, niste puzzles extrem de engaging.
Pe masura ce inaintezi spre finalul jocului War va culege pe rand un set de aripi, un Shuriken gigant, un Harpon, un Gauntlet cu care poti lovi lucruri si un dispozitiv ce creaza portaluri.
Toate necesare pentru a traversa lumea si a trece de nivelurile pline de puzzles pe care jocul le arunca spre tine. Aripile te ajuta sa planezi scurt,
Shurikenul poate transfera foc de la un obiect la altul si pupici demonilor, Harponul te ajuta sa traversezi gauri in podea si aduce inamicii mai aproape de sufletul tau sau invers daca sunt prea grasi, Gauntletul sparge bariere de gheata si teste la fel de bine iar Voidwalkerul face portaluri in simbioza cu niste puzzleuri destul de nifty.
In ceea ce priveste combatul, cum spuneam mai sus, pare un pic simplu, avand doar un attack button si cateva combinatii, dar per total este o experienta care nu mi-a picat niciodata ca repetitiva sau plictisitoare, nici cand spamam anumite miscari. Butonul
risca sa fie stricat totusi, jocul dand sansa sa il apesi constant.
War poate intra de asemenea in Chaos Mode, ceea ce il transforma intr-un demon mare de foc cu care poti rade zeci de inamici din existenta sau poti incinge un gratar pe cinste.
In ceea ce priveste arsenalul lui War, in afara de sabia sa ce face si cel mai mandru personaj de JRPG sa se uite in jos intr-un concurs de marimi si "uneltele" de mai sus ce se dubleaza ca arme,
War mai face rost de un Pistolas de vreo juma` de metru si de o Coasa cu care sa iasa la farmat de suflete. Because souls collect, you must.
Sufletele sunt currency in Darksiders, iar un demon, Vulgrim, va fi mai mult fericit sa faca num num num la ele si sa va dea in schimb chestii utile ca miscari noi, upgrades si inghetata de capsuni. Vulgrim are cate un magazin deschis in fiecare zona principala pe care o veti vizita si de asemenea va poate transporta de la unul la altul, pentru a face plimbarile lungi sub lumina lunii mai scurte.
Tot vorbind de transport, dupa jumatatea jocului, pentru ca "ce este un calaret fara calul sau", va veti reintalni cu Ruin. Ruin este poneiul lui War, este dresat si in 2 ani va avea propriul show TV unde va avertiza mame de copii cazuti in fantana si va alerga pe campie intr-un intro de 2 minute... OK destul. Ruin este recuperat de la un demon care il calareste ca in bord... umm... nevermind. Ideea e ca nu aflam, sau cel putin eu nu m-am interesat sa stiu de ce Ruin era la altcineva si jocul ne lasa sa speculam. Sa ne reamintim ce am speculat eu:
Iar de aici am jucat jocul cu un zambet tamp pe fata urmatoarele 10 minute.
Revenind, calaritul e destul de fun. War poate ataca de pe cal si felul in care acesta iese in pamant din mers si treci in mod de rider e foarte fluid. Pacat ca in afara de zona cu desert, care e singura mai deschisa, nu prea ai unde sa alergi martoaga...
Originalitate. Ati citit macar povestioara cu calul?