Oki, să le luăm �n ordine

Quote Originally Posted by Tudoran View Post
nu inteleg nimic din video . m-am uitat 2 minute si nu m-am prins . Deci tu tragi cu lasere albastre . dar chestiile alea verzi ce sunt ? puncte ?
  • Sunt două personaje Tateha și Ageha și fiecare are un pattern diferit. Chestiile alea verzi sunt cristale (mai sunt și chestii aurite numite gold ) și da, sunt puncte (la modul general) dar...fiecare are o particularitate. Cristalele permit să intrii �n slow motion și mențin această stare c�t timp ajung la 0, apoi intră �n joc aurul care (�n modul Omake!) oferă energie suplimentară (bara verde de jos) pentru a putea face evade. La 1000 de gold primești 50% energy. �n caz că bara de energie e plină goldul răm�ne la maxim (1000 pentru Omake!) și dublează numărul de cristale verzi contorizat - de aia goldul suferă o mutație (ca să zic așa) c�nd este un exces de cristale. Repet - astea-s particularitățile pentru modul Omake! că de exemplu pentru Black Label sau Arrange mode acestea se schimbă.

Quote Originally Posted by Tudoran View Post
de asemenea cum de nu a fost distrusa nava de proiectilele inamicului ? E ceva gen Ikaruga ? daca laserele inamice is la fel ca si scutul tau atuncea nu te pot rani ?
  • Nu e nicio navă - alea-s personajele reale. Steluța din centru este sufletul lor (eu așa-l numesc). Odată ce-a fost atins (depinde de modul de joc) acesta reacționează diferit. La Omake! eliberează energie iar �n cază că nu mai are energie...se stinge (mori). C�t despre Ikaruga, seamănă �ntr-o oarecare măsură doar că aici nu este + și - ci totul se bazează pe cristale și gold. �n funcție de cum le combini �ți ies atacurile (și eventualele tactici). De ex. la ultimul boss eram la ultima viață, aveam gold 0 și 350+ cristale. Eu dacă nu inventam rapid o tactică (fix așa am numit-o - tactica Ikaruga) eram mort după prima formă. A trebuit să-mi folosesc imaginația și să mă folosesc de puținele cristale. Totul scade �n Omake! Nu răm�ne blocat. N-am folosit energia de final (mai aveam 50% deci 2 hit-uri) pentru că mi-a fost frică să nu folosească un pattern diferit (lateral) și să-mi pierd traiectoria - genul ăsta de jocuri, la prima vedere, pare unul haotic, dar...fără control nu faci absolut nimic.

Quote Originally Posted by Tudoran View Post
Espgaluda face Gunbird sa para un joc banal (l-am terminat si a fost destul de greu )
  • Acuma depinde cum vezi lucrurile. Eu unul mă adaptez (aproape instantaneu) la orice mod de joc. Eu mi-am făcut (�n cap și cu timpul) un...filtru lol
Mai multe info. despre sistemul de joc pentru fiecare mod �n parte:
*p.s.

Dacă te vei uita la tot RUN-ul vei vedea diferite tactici. Nu doar Ikaruga (chiar și dot eater pentru c�teva secunde bune lol).

---------- Post added 12-05-2010 at 05:11 PM ----------

--------

YouTube - Google AdSense for Games: In-Game Advertising!