Casual nu inseamna neaparat un lucru rau, adica am fi egoisti sa spunem ca vrem numai jocuri non-casual .

Acuma depinde si ce intelegi prin casual, ceva gen Zuma sau *alta definitie*. Pe mine altceva ma deranjeaza la jocurile din ziua de azi, faptul ca au devenit prea simple in content si prea simple ca dificultate de rezolvare. Adica ma refer exclusiv la storyline si gameplay. Storyline-urile sunt niste copy/pasteuri, trebuie doar sa schimbi numele jocului. Gameplayul e lustruit cat jocul Y sa nu arate ca jocul X, apoi compania A scoate jocul X+1 ca sa nu arate ca Y, s.a.m.d.

Daca ar fi sa spun intr-o singura fraza : Games are too comercial. Era de asteptat, insa nici chiar asa.

Ce imi place : avansul tehnologic dat de jocuri la capitolul grafica si o schimbare de perspectiva. La ce ma refer, prin schimbare de perspectiva. Back in the good old days, nu existau foarte multe companii mari de game dev. Jocurile se faceau intr-un apartament sau garaj (vezi DOOM) si erau indreptate spre divertisment si relaxare. Acuma au ca scop imersarea jucatorului cat mai bine in lumea creata.