Eu momentan ma uit la Heroes....am 'obiceiul' de-a viziona si placea serialele care au iesit din productieasta ca sa ma dau cu capul de pereti
![]()
Eu momentan ma uit la Heroes....am 'obiceiul' de-a viziona si placea serialele care au iesit din productieasta ca sa ma dau cu capul de pereti
![]()