3). Sa faci o scoala de game design.
De exemplu: Full Sail University: Campus and Online Degrees Cursurile costa cam cat un apartament de 2 camere.

Pentru punctuele spuse de tine, cam asa vad eu situatia:
2) Nu vei incepe niciodata ca game designer ci ca level designer. Si portofoliul il faci prin nivele create pt jocurile existente si e recomandat si sa fie apreciate pe site-urile de specialitate.
1) Foarte adevarat. Dar trebuie sa existe un fundament de designeri in firma respectiva care sa te ia in tutela lor. Ori daca asa cum am spus mai devreme, nu avem personal calificat, cat de valabil mai poate fi punctul 1? (Vorbesc in continuare despre firma romaneasca despre care am discutat, nu ma refer la EA/Ubisoft care au deja o astfel de baza de designeri).


@h0stile intr-adevar exista firme care isi fidelizeaza angajatii dar mentalitatea romaneasca ii face pe unii sa incerce sa ocoleasca regulile in loc sa le respecte.
O mare problema pe care si eu am intalnit-o cu oamenii: isi petrec jumatate din timp incercand sa-mi dea o explicatie pentru timpul pierdut in cealalta jumatate de timp. Si astfel ajung sa nu faca nimic.