Hey there!
It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to
register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more.
Register now!Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.
---
Hello!
Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te
inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere !
Inregistreaza-te acum !Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !
Single post: Gran Turismo 5
-
26-01-2011 09:36 #3312 SP
Member

Originally Posted by
ffocus
Si cam cum crezi tu ca reuseste sa puna puterea motorului la sol, fara derapaj? TCS-ul asta face, REDUCE puterea motorului prin diverse mijloace, pentru a nu derapa. Poate frana roata care rupe aderenta, reduce combustibilul la cilindrii, reduce aprinderea la bujii, reduce acceleratia, etc, etc, reduce si iar reduce. Rezultatul ar fi ca un sofer fara TCS, dar cu un bun throttle control iti va da...fum in nas. Eu zic sa te mai documentezi putin.
Ffocus, m-am documentat. Ai dreptate in ceea ce priveste TC-ul.....dar nu sunt de acord cu cei care sustin ca nu trebuie utilizat in Gran Turismo.
Sunt baieti pe aici, care fac un titlu de glorie din faptul ca ei taie asisturile, si prin asta, vezi doamne, ei sunt net superiori celorlalti, care le folosesc.
Pai sa fie clar un lucru. Da, in acest fel masina e mai rapida, dar ati trecut in domeniul NFS sau Burout, pe care il blamati atat. Viraje luate in mare viteza, prin derapaj controlat.....da, bun pilot, skil adevarat....dar nu mai are nici o treaba cu cursa reala. Dati-mi un singur exemplu de curse auto, unde se merge asa, si va cred. Nicaieri, dar absolut nicaieri in cursele reale, masina NU TREBUIE SA DERAPEZE !!! Facand asta, se pierde timp real, se uzeaza pneul, se risca iesirea in decor. De aceea, se folosesc ABS, TC, ECS si altele.
Cu cativa ani in urma, jucam F1 online cu niste baieti, care taiau asisturile si imi dadeau fum in nas intradevar. Dar la fiecare viraj, ei faceau drifting mai ceva ca in campionatele americane si japoneze. Pai asta este F1? Asa ceva se vede in realitate in F1? Mai are farmec sa joc asa ceva online?
In concluzie, fiecare joaca cum vrea, dar cine vrea control mai bun al masinii, trebuie sa foloseasca asisturile cat de cat. O masina de curse adevarata trebuie sa aibe aderenta maxima, sa nu derapeze, sa nu subvireze sau supravireze, decat atat cat sa nu permita ruperea completa a aderentei.