teoretic au presupus bine si asta din mai multe puncte de vedere. unul dintre ele este ca fiind lider pe piata (third-party) iti permiti sa presupui ca poti directiona piata incotro vrei tu pentru ca in mod normal asta se intampla. din pacate ei nu au anticipat si faptul ca titlurile third-party nu vor avea asa de mare cautare precum cele first (cu toate ca asta e un trend inceput de pe vremea GC) asa ca s-au decis sa riste. cam acelasi lucru fac acum cu PC din ce spui tu si are oarecum o logica. un gol pe o piata semnifica un posibil potential, care odata valorificat poate aduce un venit important. problema e sa gasesti combinatia necesara pentru a-l valorifica, dar daca nu incerci, nici nu o sa gasesti niciodata nimic, drept pentru care, bravo lor.

ceea ce lumea refuza insa sa inteleaga este ca in ziua de azi fenomenul casual e un fel de low cost, versus hardcore games care au ajuns sa fie privite ca un fel de premium service. e clar ca daca vrei sa te orientezi spre casual trebuie mai intai sa ai niste costuri foarte bine tinute sub control si apoi sa targetezi o masa cat mai mare de oameni pentru ca profitul vine in timp, din volum. daca te repezi la un AAA, in ziua de azi trebuie sa asiguri acel premium service de nivel foarte inalt pe care il asteapta cei care platesc pentru asta, iar daca nu reusesti si nu esti stabil financiar, risti chiar sa iesi din piata. exemple sunt o groaza.