Quote Originally Posted by SirAndrew View Post
nu stiu Razvan nivelul tau de decizie in cadrul companiei, insa asta nu este nici pe departe un mod profesional de lucru.
Eu atat pot zice - ar fi super daca Razvan ar fi "capul" companiei cand e vorba de decizii, pe mine m-a ajutat recent cu o problema destul de delicata. Asta in conditiile in care persoana care trebuia sa ma ajute nu a raspuns la email deloc (de cateva zile) si telefonul firmei suna in gol. I-am dat un PM lui Razvan si intr-o zi s-a rezolvat.

Deci sunt de acord cu SirAndrew, din pacate de multe ori gameshop nu lucreaza deloc profesional. E inadmisibil sa nu ti se raspunda la telefon o zi intreaga sau sa trimiti un email unei persoane si sa nu primesti un reply - macar unul automat de genul "sunt in concediu, revin in data de x.x.x, daca e o problema urgenta va rog sa contactati pe cutare la emailul cutare".

Slava Domnului ca Razvan mediaza problemele astea. Si face treaba asta zi si noapte, putine firme se pot lauda cu asa angajati.