Motivul pentru care nu se foloseste excesiv efectul obiectelor ce apar a iesi din ecran este unul tehnic. Pentru a obtine asa ceva se foloseste paralaxa inversa, adica imaginea in mod normal adresata ochiului drept ("filmata cu obiectivul din dreapta") este proiectata ochiului stang iar imaginea filmata cu obiectivul stang este adresata ochiului drept. Chiar daca, teoretic, lucrul pare usor de realizat este extrem de dificil de obtinut un efect credibil (afara de cateva particule fara pretentii de contur si rezolutie) pentru ca tehnologia nu permite ajustarea in timp real a perspectivei astfel incat sa obtii claritate maxima atat in prim plan cat si in plan secundar.

De asemenea, efectul astfel creat este foarte obositor pentru ochi pentru ca efortul depus de ochi este acelasi cu cel de privire incrucisata, chiar daca muschii globului oculari nu se misca la fel de mult, in mod special cand privitorul se afla in fata unui display la mica distanta de ochi si unghiurile de incidenta sunt mult mai ascutite decat, sa zicem, la cinematograf.

Daca n-am fost clar sau raspunsul nu ajuta, primesc rosii dar sa fie proaspete .