Single post: Mortal Kombat
-
Member
Am trecut si eu prin demo si imi place. Au pastrat foarte multe lucruri din MKvsDC, dar au scos anumite elemente. Ce am observat in timpul jucat:
- nu mai poti merge in fata dupa juggle starter...pur si simplu nu ai timp, gravitatia pare mult mai mare (less floaty) si efectiv nu mai poti walk forward si juggle ca in mkvsdc. In schimb se pare ca esti obligat sa folosesti dash-ul.
- pentru cei care au observat si ii deranja ca 70% din gameplayu de mkvsdc continea (jumping 2 sau back punch aici) adica acel pumn din aer care facea bounce, good news. Acel pumn nu mai face bounce decat din neutral jump, si nu il mai poti face instant (adica foarte aproape de pamant). Pot sa zic ca este muult mai greu in MK9 sa incepi un combo din neutral jump back punch, poate doar la bait de low hits.
- in sfarsit wall-ul este consistent, no more 3d bull**** si randomness ca in mkvsdc. Wall combos sunt mult mai clare si mai eficiente.
- chain combos are back, fiecare caracter are un numar de dial-a-combo moves, ce majoritatea pot fi cancelate la orice hit din serie intr-un special move. In schimb, dificultatea a crescut, nu mai poti sa iti faci combouri cu asa usurinta ca in mkvsdc, pentru ca personajele nu mai sunt floaty si o mare parte din lovituri nu vor putea fi implementate intr-un anumit juggle. Mi se pare ca acum depinde foarte mult ce starter se foloseste. Libertatea de combo este intr-un fel restransa de asta, nu neaparat imposibil dar mult mai greu.
- input stuff: au pastrat metoda anti mash din mkvsdc. Eu sunt un sustinator al acestei metode, si anume : trebuie sa dai exact miscarile ca sa iti iasa. Daca la scorp ai ca un pur exemplu , (patrat patrat patrat spear), daca se spameaza patrat de 15 ori repede, si la animatia celui de-al treilea pumn se da spear, nu va functiona (cum functioneaza in mvc3). Trebuie apasate fix 3 patrate si apoi fix motionul de spear.
In schimb, au scos shortcuturile de input la quarter circle motion. Luand notarea de pe numpad, nu mai merge folosit la un input de 236+ForwardKick (freeze la subzero), sa apesi direct 3+ForwardKick cum mergea in mkvsdc. Putin mai complicat, dar nu e un capat de tara.
Momentan cam atat am apucat sa joc, dar prima imprese e una foarte placuta si de-abia astept sa apara jocul.