Single post: LA Noire
-
Senior Member
E tricky genul asta de joc.
Pe de o parte e foarte interesant conceptul de detective game, pe de alta parte devine repetitiv prin desfasurarea logica a unui caz.. cercetarea locului incidentului, indicii, interogarea martorilor etc. Ce poate aduce diversitate sunt cazurile in sine, insa si aici e o problema.. Folosirea unor cazuri mai diverse face aproape imposibila inchegarea unui story bine pus la punct. Daca vrei story, trebuie sa aiba legaturile cazurile, sa apara un criminal in serie.. ceea ce face insa crimele foarte similare.
Cei de la Rockstar au ales varianta cu un story coerent, cu riscul de a face cazurile sa para repetitive. Si chiar si asa te poti pacali usor pe partea de story, deoarece intriga e fragmentata in cele 4 departamente, care nu prea au legatura unele cu altele. Cei de la Rockstar au facut totusi o treaba bunicica, in ciuda piedicilor care apar pentru story la un astfel de "simulator de detectivi".
Ce nu mi-a placut a fost liniaritatea.. As fi vrut sa vad o investigatie in mai multe directii pentru fiecare caz. Sa ai cate 3-4 piste pe care sa le urmaresti, sa-ti dai seama ca ai luat-o pe o directie gresita, sa te intorci de unde ai plecat, sa gasesti alta solutie.. Nu mai zic de lipsa de activitati in oras.. E normal ca un detectiv nu sta sa piarda timpul cum puteai sa o faci in GTA. Nu e o greseala a producatorilor, ci mai mult o chestie impusa de genul jocului.
Sper totusi ca intr-un eventual sequel sa-si stoarca creierii producatorii si sa gaseasca chestii de facut, care sa aiba si coerenta cu job-ul de detectiv.