Hey there!

It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more. Register now!

Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.

---

Hello!

Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere ! Inregistreaza-te acum !

Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !

Single post: Gran Turismo 5

  1. #3967 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Apropo de karturi. Aseara ma uitam la UCD si am gasit o Honda S800 Race Car '68 . Superba masinuta, am facut World Classic Seasonal in sfarsit cu placere, dar nu fara lupta. Castigam cam la 0,01 secunde majoritatea.

    Standard arata cam asa (cu rosu amprenta personala)
    Engine Type: L4OHC
    Displacement: 845cc
    Power: 98hp/10500rpm + Turbo High pt linii drepte (133hp) sau
    Mid Turbo 112hp pt trasee cu multe viraje unde nu o poti tine la 10 000 ture
    Engine rebuild (al meu nu avea 0 km. Puterea parca creste la 103 daca nu ma insel - stock) - 75 000c
    Torque: 72NM stock sau 97NM cu turbo
    Dimentions: 3335x1400x1200
    Weight: 660kg - chasis restore (nu stiu daca merita, eu l-am facut ~ 125 000 c)
    Suspension: Height Adjustable - -20/-20, am intarit putin amortizoarele si cam atat
    Pwr/Wgt ratio: 6.621
    Drivetrain: FR - nu i-am pus LSD pt ca nu are nevoie la puterea aia
    Transm.: 5tr aprox 200km/h
    Tyre: Racing hard
    PP: 380 (401 cu mid turbo si ceva mai mult cu high rev turbo)
    Masina e foarte tare de condus. Motorul suna ca o ascutitoare electrica, se tureaza foarte repede peste 10 000 ture, in virajele inclinate sau cu diferente de nivel, daca se franeaza se descarca repede puntea spate si pleaca intr-o supravirare de toata frumusetea.

    Pun si o poza care mi-a placut mai mult (nu e a mea, de pe net)
    Attached Images Attached Images honda_s800_rsc_race_car.jpg