Dupa parerea mea, modul TDM n-o sa se compare ca feeling cu COD, chiar daca asta incearca producatorii sa faca. COD are un feeling mai arcade, are toate killstreak-urile si perks-urile alea, ruleaza mult mai fluid (mereu BC2 mi s-a parut ca merge fragmentat dupa ce am jucat COD:BO, de exemplu).

BF are un feeling mai "greoi", mai realist, se misca altfel. Nu poate fi la nivelul lui COD in ceea ce priveste un stil de joc rapid, run-and-gun, chiar daca fac harti mici si elimina vehiculele, pentru modul TDM. Iar COD nu poate fi la nivelul lui BF cand e vorba de atmosfera de razboi, cand ai parte de unele momente incredibile.

Cred ca fiecare din jocurile astea ar trebui sa ramana pe stilul propriu si sa nu incerce sa il copieze pe celalalt, pentru ca n-o sa le iasa la fel de bine.. Daca BF3 o sa se laude cu modul TDM ca un "COD-killer", e fail din start. Ar putea la fel de bine COD sa bage harti gigantice si sa arunce niste vehicule acolo... = fail



Pana la urma, comparatia dintre BF si COD este aceeasi cu comparatia intre fotbal normal si fotbal de plaja.. Unul e tacticizat, cu multi jucatori, pot iesi faze spectaculoase.. Altul e intr-un spatiu restrans, cativa jucatori, actiune rapida, jonglerii, multe goluri. Doar popularitatea nu se imparte la fel in cele doua comparatii..