Single post: Istoria ta in materie de console (cum ai devenit jucator pe consola)
-
Senior Member
C�nd mă uit la primul post, post-ul lui rodarkone, şi văd "C�nd eram eu t�năr fecior, prin '89" mă �ntreb dacă are rost să mai postez, fiind un boboc de 16 ani. Istoria mea de gamer, nu de consolist, prefer�nd mereu PC-ul �n faţa unui ps2 sau mai nou a unui xbox360, �ncepe cu o clonă ruseasă de NES, probabil ca mulţi de aici, voi trece peste această etapă deoarece probabil deja ştiţi rutina "Da bă ce mă jucam eu mario pe TV cu prietenii din bloc".
Primul contact serios cu lumea jocurilor a avut loc la v�rsta de 6-7 ani, cu un pentium 3 şi cu o serie de jocuri pornind de la Jazz Jackrabit şi Doom p�nă la Half-Life 1 şi Delta Force 1, probabil ca majoritatea dintre voi mi-am �nceput "cariera" de gamer cu FPS-uri, tot ce �nseamnă ID software sau Raven. �n 2004 datorită unui joc şi ce are un loc special �n inima mea, Half-Life 2, am deci să mă conectez la internet pentru al putea juca, deasemenea am recurs şi la un update semnificativ al hardware-ului pentru a mă bucura de el la calitate maximă. Internet-ul a avut un impact semnificativ pentru mine ca gamer, acum put�nd fi la curent cu noutăţile din lumea jocurilor.
Cu trecerea timpului şi a jocurilor jucate am reuşit să-mi diversific gusturile. De prin 2009 am �nceput să iau la r�nd o mulţime de clasici, precum Monkey Island sau Discworld. Jocurile adventure au devenit �ncetul cu �ncetul genul meu favorit, dacă la �nceput refuzam să folosesc walkthroughs, răm�nd blocat la anumite puzzle-uri* şi renunţ�nd complet la joc, acum nici nu concep să joc un joc precum Gabriel Knight sau Indiana Jones fără un walkthrough, pur şi simplu nu mai am răbdare să petrec 2 ore �ntr-o cameră �ncerc�nd fiecare cărămidă, fiecare carte dintr-o bibliotecă şi fiecare colţ de h�rtie.
Odată cu această revenire la origini (?), am �ncercat şi multe rpg-uri lăudate pe internet, am �nceput cu Neverwinter Knights şi Icewind dale şi am terminat cu Nox şi Planescape Torment, şi am de g�nd să �ncerc şi seria Baldur's Gate. Am reuşit să trec peste neajunsurile grafice c�nd vine vorba de o vedere isometrică asupra terenului de joc, dar nu pot face acelaşi lucru c�nd vine vorba de grafica 3D, jocuri precum Morrowind pur şi simplu nu le pot juca, fără moduri cel puţin.
�n linii mari cam asta e istoria mea de gamer, am �ncercat să joc c�t mai multe jocuri ce au revoluţionat industria la vremea lor, pentru a-mi face o părere c�t mai obiectivă asupra jocurilor din prezent, unul din cele mai mari regrete este acela că nu le-am putut juca la vremea lor, blame my parents .
*Ţin minte că �n Monkey Island 2 era un puzzle �n care trebuie să foloseşti un monkey-wrench, dar c�nd l-am jucat habar nu aveam ce e ăla un monkey-wrench, aşa că am abandonat jocul. Peste ceva timp am aflat ce �nseamnă monkey-wrench, aşa că am stat puţin şi m-am g�ndit "Deci asta trebuie să folosesc la hidrantul ăla nenorocit din Monkey Island". Cine a jucat Monkey Island 2 cu siguranţă ştie despre ce vorbesc.