Bun... dupa 3 luni de zile, a revenit de la service. Nu vreau sa va spun ca Samsung a cerut pt. reparatie 950 RON (pt. ca nu vroiau sa ia in considerare garantia internationala fara factura - lucru care la Apple nu se va intampla niciodata)!!! Am rezolvat cu un service third party care a cerut 250. Si asta doar pentru a rescrie un amarat de bootrom.

I-am pus Gingerbread 2.3.4 pe el (dupa ce m-am ofticat de lagurile lui peste) si tot ce pot spune este asa: Luati-va iPad! In afara de partea cu portabilitatea si cu faptul ca-ti poti pune n widget-uri pe homescreens... totul este sub iPad (de iPad2 nici nu mai vorbim). Degeaba ai tone de widgets daca dupa ce le adaugi incepe sa scada RAM-ul vertiginos, sa inceapa lagurile, slowdown-urile, sa stai tot timpul cu task managere si alte nebunii.

In mod normal n-ar fi trebuit sa-i fac reclama negativa, pt. ca sa pot sa-l vand. Dar nu pot sa fac chestia asta, oricat de mult as tine eu sa-mi recuperez din bani. Android pe Galaxy Tab = varza. Si ce-i mai rau este ca am vazut recent un mini review la Galaxy Tab 7.7 (care are procesor dual la 1.4Ghz fata de single la 1Ghz, 1GB RAM fata de 512 RAM) si lagul in aplicatii si homescreens era prezent si-acolo. Plus bonus ceva freeze-uri. Asa ceva pentru mine este incredibil. Go get an iPad2! Merita!

P.S. Rusine din nou Samsung... Tech support inexistent, service de 2 lei, preturi jenante!