Quote Originally Posted by Mariusik View Post
Hartile de Conquest sunt muuult prea mari.
Asta e problema numarul unu a seriei BF pe console. Ritmul jocului e atat de incet incat plictiseste. Ratiunea de a fi a unui joc e sa te distreze, nu sa te adoarma. Au mai pastrat si spawn delay-ul de cateva secunde. Nici daca ai norocul de a avea un squad-mate in viata pe care sa te spawnezi nu e sigur ca revii direct in actiune pt ca respectivul poate fi la marginea hartii sau daca e totusi in mijlocul actiunii, camera e atat de prost conceputa incat nu-ti dai seama daca tocmai se trage in el sau nu. Am murit de nspe ori la o secunda dupa spawnul pe coechipieri. Mai fun a fost sa joc Call of Juarez the Cartel in MP decat BF.

Sunt si cateva harti mai rezonabile ca marime, dar sunt prea liniare, pine de chocke-points si pe care e usor sa blochezi in spawn una dintre echipe. De ex., Conquest pe Op Metro.

Dice sunt constienti de problema si de aia au scos MoH, bazat pe CQC, si tot de aia au introdus TDM pt prima data in seria BF. Ambele au fost esecuri, si nici pana acum nu au reparat spawnurile in TDM, care era si este de nejucat din cauza asta. E ridicol pt Dice sa vezi cum altii scot anual zeci de harti bune ca marime si structura si cu un sistem de spawn decent pe cand ei nu sunt in stare nici macar de o singura astfel de performanta.

---------- Post added 25-11-2011 at 01:30 AM ----------

Quote Originally Posted by Khufu View Post
Nu putem spune ca au tras in teapa jucatorii de console, au zis de mult ca nu prea pot sa faca bici din materialul clientului.
Nu trebuia sa faca bici din nimic, Era suficient sa micsoreze considerabil hartile, sa le imbunatateasca structura si sa introduca un sistem de spawn rezonabil.