Single post: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii
-
21-02-2012 18:45 #8127 SP
Member
@Amur nu te intereseaza pe tine de Microsoft, tu ai cumparat consola de la Gameshop nu de la Microsoft. Garantia este semnata de Gameshop. Nu ma intereseaza pe mine ca si cumparator de la ce furnizor aduce respectiva societate produsul, poate veni si din Congo, contractul de vanzare cumparare/factura este emisa intre tine (cumparator) si firma de unde cumperi (vanzatorul final). Nu este stipulat in lege schimbarea produsului sau returnarea sumei achitate, in cazul constatarii in termen de 48/24h a unei lipse de conformitate (defect), de obicei firmele care isi respecta clientii fac asta, dar la noi mai greu.
Art. 9. din Legea 449/2003 actualizata - "V�nzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul c�nd au fost livrate produsele." In cazul de fata cine este vanzatorul? Microsoft?
Art. 15. din Legea 449/2003 actualizata - Dacă v�nzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru lipsa de conformitate rezultată dintr-o acţiune sau dintr-o omisiune a producătorului ori a unui operator economic din acelaşi lanţ contractual, v�nzătorul are dreptul de a se �ndrepta �mpotriva celui responsabil de lipsa de conformitate, �n condiţiile legii. - Trebuia inlocuit produsul iar apoi Gameshop sa rezolve mai departe problemele cu Microsoft amiabil sau pe alte cai de natura legala.
In cazul in care ai cumparat produsul de pe siteul gameshop.ro citeste Art. 7. alin.1) din O.G. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."
Nu mai acceptati fratilor toate mizeriile ce va sunt indesate pe gat, asta este principalul motiv pt. care se intampla astfel de cazuri, toata lumea tace si accepta orice.