Hey there!
It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to
register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more.
Register now!Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.
---
Hello!
Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te
inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere !
Inregistreaza-te acum !Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !
Single post: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii
-
24-02-2012 18:07 #8134 SP
Junior Member
Ca să nu existe confuzii, �n caz că nu se poate repara produsul adus se �nlocuiește cu unul identic iar dacă acest lucru nu este posibil se oferă banii (contravaloarea �nscrisă pe factură).
Deasemenea se poate oferi ca alternativă, pe perioada celor 15 zile, un obiect similar pt. a-ți continua ”munca”. Asta �nsă nu este o obligație a magazinului ci o soluție aleasă de comun acord la depunerea produsului.
Nu există să se depășească cele 15 zile calendaristice sau să se �nlocuiască cu altceva asemănător.
d3vildan ai fost tu fraier pt. că trebuia să aștepți cuminte cele 15 zile iar după să te duci frumos cu tot pachetul și să ceri banii. Dacă făceau figuri plecai liniștit iar �n 24 de ore (media �n care se mișcă inspectorii) te �ntorceai cu reprezentații ANPC și-ți recuperai banii iar magazinul mai primea și-o amendă �n valoare de vreo c�teva mii de lei.