Ca să nu existe confuzii, �n caz că nu se poate repara produsul adus se �nlocuiește cu unul identic iar dacă acest lucru nu este posibil se oferă banii (contravaloarea �nscrisă pe factură).
Deasemenea se poate oferi ca alternativă, pe perioada celor 15 zile, un obiect similar pt. a-ți continua ”munca”. Asta �nsă nu este o obligație a magazinului ci o soluție aleasă de comun acord la depunerea produsului.
Nu există să se depășească cele 15 zile calendaristice sau să se �nlocuiască cu altceva asemănător.

d3vildan ai fost tu fraier pt. că trebuia să aștepți cuminte cele 15 zile iar după să te duci frumos cu tot pachetul și să ceri banii. Dacă făceau figuri plecai liniștit iar �n 24 de ore (media �n care se mișcă inspectorii) te �ntorceai cu reprezentații ANPC și-ți recuperai banii iar magazinul mai primea și-o amendă �n valoare de vreo c�teva mii de lei.