Single post: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii
-
29-02-2012 18:29 #8147 SP
Junior Member
Stimate client,
Consola dumneavoastra se afla la producator pentru reparatii, iar statusul ei il puteti verifica pe: - https://myservice.xbox.com – numar referinta XXXXXXXXX
Cod postal: XXXXX. Intre timp, va punem la dispozitie o consola compatibila cu accesoriile dumneavoastra care sa va permita folosirea acestora in conditiile initiale. Va asteptam la sediul nostru de Luni pana Vineri intre orele 10:00 – 16:00 pentru a ridica consola.
O zi buna!
Echipa www.gameshop.ro
acesta e mailul primit. eu un inteleg . poate vorbesc alta limba. au trecut cele 15 zile si imi vreau banii inapoi!!!.
449/Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului �n oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de �nlocuirea produsului;
b) dacă v�nzătorul nu a luat măsura reparatorie �ntr-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă v�nzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.