Kingdoms of Amalur: Reckoning daca ar trebui sa-i ofer o nota sigur ar fi peste 9/10 dar sincer nu-mi prea place rate-ul. In fine, am iubit jocul acesta si dupa ce l-am explorat pot spune ca-mi pare rau ca nu este inteles (ma refer de exemplu si la tipul de la zeropunctuation parca nici nu s-ar fi atins de joc majoritatea argumentelor au fost invalide), multi spun ca este un MMO cu SP, dar nu este chiar asa, jocul la baza foloseste un sistem foarte asemanator (in unele cazuri identic) cu cel folosit de Diablo II, sistem totusi care a fost asociat cu elemente diferite, un enviroment 3D bogat si plin de viata, un gameplay plin de actiune si quest-uri care isi lasa amprenta asupra tinutului Amalur (nu la nivelul DA:O dar este cel mai apropriat). Gameplay-ul este definitiv unul din punctele forte ale jocului, fiind al doilea joct ce a oferit un gameplay decent si interesant ca arcas, deasemnea am observat ca stilul de lupta cu greatsword parca ar fi fost luat direct din Soul Calibur, este foarte asemanator cu cel folosit de Ziegfried/Nightmare. Totusi gameplay-ul ca arcas nu este fara probleme, personal cred ca l-au este prea limitat la inceput, ar fi trebuit sa se ofere numarul maxim de sageti de la inceput... si in ultimul rand magia, mi se pare ca ar fi fost placut sa existe mai multe optiuni si mai multi summon-i. Main quest-ul a fost ca un roller coaster totusi, a inceptut decent la un moment dat sa apropriat la de calitatea celui din DA:O dar din pacate a luat-o la vale nu dupa scurt timp spre sfarsit revenindu-si, totusi problema nu a constat cu quest-ul in sine dar lipsa de consideratie spre elementele din jur, in rest cu exceptia a unui sau a doua quest-uri restul au fost excelente, chiar surprinzatoare, au fost momente la care chiar nu ma asteptam. Deasemenea balanta dintre bine si rau este mai bine conceputa aici spre deosebire de alte RPG-uri. Ai-ul din joc nu este exceptional ci dimpotriva simplu, dar totusi au fost atenti sa implementeze diferite metode de siguranta ca sa nu apara probleme pe langa acest fapt atentia mare data animatiilor da viata tuturor creaturilor. Inca un mare plus este Fateweavering sincer mult mai multe jocuri ar trebui sa aiba aceasta optiune...

Deci in principiu:

+gameplay
+fateweavering
+animatie superba
+enviroment superb si plin de viata
+voice acting
+muzica
+gameplay-ul cu arcasul la level mai mare
+combat
+Quest-uri excelente care desi nu lasa un impact la fel de mare ca DA:O sunt cam cele mai apropriate de el
+foarte multe side quest-uri facute excelent
+unele quest-uri sunt surprinzatoare cu deznodamantul
+cel mai bun sistem lock picking, sincer a fost singurul care nu ma deranjat.
+rasele, desi la prima vedere pare sa fie roaster-ul general intalnit, sunt destul de diferite.


-ar fi frumos cu mai multe optiuni in cea ce priveste magia.
-ai-ul simplu
- spatiu de depozitare foarte redus, acuma serios vrei sa-mi spui ca in ciuda tuturor proprietatiilor acumulate tot ce am este 155 de slot-uri ?... pe masura ce ai tot mai multe proprietati ar trebui sa se extinda si spatiul de depozitare...
-main quest-ul ca un roller coaster la un moment dat bun, dupa care se duce la vale, dar ca noroc ca-si revine spre sfarsit.
-in cea ce priveste camera mai era nevoie de finisaje...
-limita la cate salvari poti avea (era enervant sa te apuci sa tot stergi la anumite momente ).


In principiul jocul pentru mine a fost ca un vis devenit realitate, abia astept DLC-ul. Mai incolo ma gandesc sa mai fac un caracter care sa mearga pe o ramura diabolica . Stiu ca am mai spus asta, dar de data asta sunt mai serios ca niciodata, nu m-am mai jucat cum am jucat Amalur de la Freelancer, in fiecare moment liber cel aveam eram pe el, nu credeam ca o sa ajung sa mai fiu asa de pasionat vreodata.