Quote Originally Posted by MonkY View Post
Asa urasc numerele tipice de PC... Numere peste numere. Pe consumator (a se citi gamerul maniac de PC) il intereseaza "cate FPS-uri voi avea eu in 4K in jocul X si Y, cu totul pe ultra mega super high?"
GTX 780 va fi o placa pentru viitor, destinata persoanelor maniace care n-au ce face cu banii, pentru porturile de console (adica jocurile actuale) si una d-asta e arhisuficienta, asta daca n-ai pretentii de 75FPS si zeci de filtre si efecte.

Quote Originally Posted by rulzmaker View Post
Ba nu-i chiar asa MonkY. Iti spun sigur ca gamerii care se joaca pe PC de obicei sunt in tema foarte bine in ceea ce priveste componentele. Eu unul sunt foarte curios cum va sta placa pe partea de memorie, pentru ca mie imi consuma Max Payne 3 cu totul la maxim, inclusiv 8xMSAA, 2030 din cei 2048 MB VRAM disponibili pe GTX 680. Placa se descurca excelent, insa generatia viitoare de placi va avea nevoie cu siguranta de minim 4 GB si cred ca ar fi nevoie si de un bus mai mare, macar 384 bit.
Bineinteles din specs-urile alea se va mai pierde pe drum cate putin pana la anul, si se vor completa cu alte informatii in timp.
3GB/384 bit e "peste" destul daca chip-ul grafic e performant, cuplat cu o memorie DDR5 de minim 6GB. Aici mai conteaza si driverele, adica o placa AMD cu 3GB/384 Bit d-abea depaseste una Nvidia cu 2GB pe 192-bit, se vede clar diferenta de arhitectura. In plus, Max Payne 3 PC foloseste niste texturi uber-high-resolution pe setari maxime, putine jocuri vor ajunge la cota 2GB vRAM papati in urmatoarea perioada (vorbim de 1080p, daca vrei 3 monitoare 2GB nu sunt tocmai OK nici acum).
Aici va depinde si ce hardware vor folosi consolele noi.